Pages

Rabu, 21 November 2012

Kiper Malaysia , Khairul Fahmi Akan lepas masa lajang Pada 28 desember

Kemenangan timnas malaysia dalam ajang Piala AFF Suzuki 2012 nanti akan menjadi hadiah yang amat bermakna buat kiper malaysia , Khairul Fahmi Che Mat yang akan melepas masa lajangnnya pada 28 desember nanti.
  
Pemain berusia 23 tahun itu mengumumkan akan menikah  dengan gadis pujaan hatinya  Nur Eilunie Natasha Nazri atau lebih dikenal dengan  Leuniey Natasha di kediaman Leuniey di Pasir Pekan, Tumpat, Kelantan.
  
Khairul Fahmi mengatakan walaupun ia dan skuad kebangsaan kini dalam tahap persiapan  terakhir sebelum misi mempertahankan Piala AFF Suzuki dimulai , pada akhir pekan ini, namum rencana pernikahannya itu tidak akan mengurangi fokusnya bersama skuad Harimau Malaya.
  
"Hari ini saya telah mengumumkan tanggal pernikahan , saya harap suporter akan memahami saya kerana fokus utama saya pada saat ini adalah bersama timnas .
  
"Pernikahan  ini tidak akan mempengaruhi  fokus saya bersama timnas  karena prosesi pernikahanhanya akan berlangsung enam hari setelah  Piala AFF Suzuki selesai selain itu  persiapan pernikahan  saya banyak dibantu oleh keluarga saya dan keluarga Leuniey," katanya selepas konferensi pers .

Pertandingan terakhir Piala AFF Suzuki 2012 sendiri akan diadakan pada 22 Desember .
  
Dalam konferensi pers juga , Khairul Fahmi, yang sering dipanggil  dengan sebutan  'Apek' mengumumkan ia dan pasangannya memilih konsep 'English Garden Style' untuk  resepsi pernikahannnya  di Hotel Royale Bintang, Damansara, pada 13 Jan 2013.